Uppdatering av app, ny kundservicechef, krishantering och lite annat som händer hos oss i höst.
 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 
 
Tyck till i vår kundundersökning
 
Vi på Kalix Tele24 har startat höstterminen med att skicka ut vår årliga kundundersökning. Syftet är att ta in synpunkter på hur vi kan förbättra vårt samarbete. Din feedback är självklart extremt viktig och blir en input till vår dagliga coachning av telefonister och i vår affärsutvecklingsprocess. I dag stänger vi undersökningen så har du ännu inte svarat på enkäten, är jag oerhört tacksam om du tar dig tid och ger oss din ärliga uppfattning. Som ett extra tack för ditt deltagande skänker vi 40 kronor till Läkare Utan Gränser.

Jag vill också passa på att puffa för vår app. I dagarna lanserar vi en uppgradering med en hel del bra nya funktioner. Läs mer här nedan.

Roland Pihlström - VD
 
 
 
Ny kundservicechef
 
Den 1 september började Emma Kandelin i sin nya roll som kundservicechef. Emma har en gedigen kompetens och erfarenhet från många delar av vår verksamhet. Hon har under åren arbetat som kundansvarig, produktionsledare på vårt Haparanda-kontor, produktionsassistent, telefonist och under senaste åren byggt upp och ansvarat för Kalix Tele24 Akademien, som utbildar och coachar våra telefonister.

”Efter 14 år i företaget är det väldigt kul att det fortfarande finns nya utmaningar och uppgifter att sätta sig in i. Jag hoppas att mina erfarenheter från tidigare roller är något som jag både kan dra nytta av och även berika vår redan kompetenta Kundservice med. Jag ser fram emot en spännande och fartfylld höst!” - Emma

Kontakta gärna Emma om du frågor om vår kundservice
Mejl: emma.kandelin@kalixtele24.se
Tel. 020-69 00 00
 
 
 
3.0 - Nya funktioner & ny design!
 
Nu släpper vi en ny version av vår app för iOS och Android. Vi har uppdaterat designen för att ge en bättre användarupplevelse och adderat nya funktioner för bättre användarnytta.
  • Du kan söka bland alla dina kollegor och se deras kontaktuppgifter samt om de är tillgängliga eller inte.
  • Enklare att hantera dina "favoriter" under kollegor.
  • Enklare att hantera dina hänvisnings-snabbval. Ta bort, lägg till, sortera (endast iOS).
  • Det blir enklare att skapa en hänvisning.
  • Fungerar på iPad.

Aktuella hänvisningar hjälper oss att alltid ge dig och era kunder den bästa möjliga servicen.




 
 
Våga visa dig okunnig
 
Inköpare måste våga visa sig okunniga - Under 2014 avgjordes 3 565 domstolsmål om överprövningar av offentliga upphandlingar, ett nytt rekord. Bakom den siffran döljer sig stora kostnader både för samhället och för enskilda företag. Ta del av hela vårt debattinlägget här >>
 
 
Var redo för det oväntade
 
När en organisation drabbas av en störning eller kris är tillgängligheten viktigare än någonsin. Översvämningarna i Hallsberg är ett aktuellt exempel på det oväntade. När krisen är ett faktum ökar vanligtvis mängden samtal till växeln markant. Krisen tar inte hänsyn till kontorstid men trots det är det viktigt att kunna hantera alla inkommande samtal på ett bra sätt.
Läs mer om krisberedskap med Kalix Tele24 här >>
 
 
Besök oss på Kistamässan i november
 
Kom och prata krishantering med oss på Mötesplats Samhällssäkerhet 24-25 november. Du hittar oss i monter C06.
Mötesplats Samhällssäkerhet erbjuder kunskapsutbyte och samverkan för organisationer och företag som arbetar med samhällets säkerhet
Läs mer >>
 
 
Medlyssna med våra telefonister
 
Det är både roligt och lärorikt att medlyssna med våra telefonister. För att få bättre förståelse för vår verksamhet och tjänsten är det väldigt givande att sitta med och lyssna när samtalen strömmar in.

Kom till Kalix, Luleå, Haparanda eller Nacka Strand och känn pulsen. Ring din kontaktperson och boka in ett besök.
 
 
Nacka flyttar till Kista
 
Från 27 oktober flyttar vårt kontor i Nacka Strand till Kista. Vi flyttar då in i nya fina lokaler på Isafjordsgatan 30A.
Kom förbi så bjuder vi på något gott och en rundtur. Ring på 020-69 00 00.
 
 
Besök oss på LinkedIn
Besök oss på facebook